Online bijeenkomst ondernemershulp ten tijden van Corona
Inschrijven voor de meeting van 23 april is niet meer mogelijk
English below
Deze bijeenkomsten zijn speciaal opgezet voor ondernemers en MKB bedrijven vanuit het netwerk van de provincie Noord-Holland, Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord en de partners van de ondersteuningsinstrumenten voor MKB-ers (zoals PIM, GO!-NH en Innovatiefonds NH).
Doel van de online bijeenkomsten zijn om ondernemers hulp en ondersteuning te bieden ten tijden van Corona. Zo is er al een helpdesk opgericht om te ondersteunen bij aanvraag van de steun door de overheid. Daarnaast wordt gezocht naar aanvullende funding of versnelling in aanvraag van subsidies bij de verschillende fondsen.
We willen met deze bijeenkomsten de behoefte bij de ondernemers inzichtelijk maken en hen zo goed mogelijk doorverwijzen naar de juiste hulpbron. Zo zal er geen complete uitleg van alle regelingen langs komen of volledige persoonlijke oplossingen geboden worden. Na deze bijeenkomst is er zicht op de hulpvraag en gaan we ondernemers zo goed mogelijk verder helpen. Dit kan zijn in aanvullende telefoongesprekken of doorverwijzing via mail naar de juiste persoon/loket.
De bijeenkomsten worden in ZOOM georganiseerd. Vul dit formulier in, en ontvang de link naar de specifieke meeting. ZOOM kun je downloaden of in je browser openen. De meetings zullen starten met een plenaire uitleg van 25 minuten. Vervolgens zijn er breakouts om dieper in te gaan op regelingen of situaties. Afhankelijk van de aanmeldingen zal dat met ongeveer 5 tot 8 ondernemers per online breakout sessie zijn.
Online meeting for helping entrepeneurs at the time of Corona
The meeting on April 23 is full
These meetings have been set up specifically for entrepreneurs and SMEs from the network of the Province of Noord-Holland, Ontwikkelingsbedrijf Noord-Holland Noord and the partners of the support instruments for SMEs (such as PIM, GO!-NH and Innovatiefonds NH).
The purpose of these online meetings is to offer entrepreneurs help and support during Corona’s time. For example, a helpdesk has already been set up to support requests for government support. Besides that, we are looking for additional funding or acceleration in applying for subsidies from the various funds.
We want to gain insight into the needs of the entrepreneurs and to be able to refer them to the right resource as effectively as possible. In this way, no complete explanation of all the arrangements will be given or complete personal solutions will be offered. After this meeting there will be insight into the request for help and we will help entrepreneurs as much as possible. This can be in additional telephone calls or referrals via e-mail to the right person/office.
These meetings are organised in ZOOM. You can download ZOOM or open it in your browser.The meetings will start with a plenary explanation of 25 minutes. Then there will be breakouts to go deeper into arrangements or situations. Depending on the registrations, this will be with about 5 to 8 entrepreneurs per online breakout session.